Sådan får du naturlige og gratis links

Hvordan får jeg naturlige(og gratis) links

Dét spørgsmål får jeg rigtig tit, så nu har jeg skrevet et indlæg om det, så I som sidder bag skærmen også kan få et par gode fif! 

Jeg har listet 5. gode råd/metoder op nedenfor, så se om ikke du kan bruge nogle af dem i din digitale markedsføring.


1. Der er flere måder, hvorpå man kan få nogle naturlige links, den metode jeg hælder mest til, er indhold, som svarer på spørgsmål, som forbrugerne sidder med lige nu og her. ” Hvad er….” Kan I få svaret på de fleste spørgsmål, som forbrugerne har om jeres produkter, er I langt foran konkurrenterne, for så er det hos jer, forbrugerne kan få svar på alle deres spørgsmål, og det mest naturlige for dem er selvfølgelig at linke over til jeres indhold, hvis de møder andre, som er i tvivl – udnyt det. 


2. En anden metode er ved at komme med stærke udtalelser, måske endda politiske udtalelser. Det skaber næsten altid røre i andedammen, men husk på, at det ikke skal gå hen og blive udtalelser, som du senere hen ikke vil sættes i forbindelse med – nettet sladrer nemlig om din færden, også mange år ud i fremtiden. Hold det i en sober tone. 


3. Research og indsigt, som er originalt – altså noget du selv er kommet op med, skaber også en interesse, hvis det er noget, som forbrugeren kan bruge i sin dagligdag – hvem vil ikke gerne beriges med viden og fortælle andre, at I faktisk ved ”noget om noget”. 


4. Hvis I er i stand til at udnytte et trendigt emne, og give forbrugeren praktisk indsigt, så er også dette en fin mulighed for at skabe opmærksomhed om dig og din virksomhed. Har du viden om nye produkter eller udviklinger, så udøs gerne af din viden, hvis det er til gavn for andre forbrugere. 


5. Del gerne nyhedsindhold om nye produkter eller nye udviklinger. Når noget er nyt og smart vil alle gerne have det, men det er ikke sikkert, at de også kan finde ud af at bruge det – det er her I som virksomhed kommer ind i billedet. I ved måske noget, som andre ikke ved – endnu.


Det var dét, and that's that!




Skrevet af:Linda Bøg Ottesen
CEO
    SKRIV EN KOMMENTAR
    Navn*
    Email*
    website