Grundlæggende tilbyder jeg ydelser indenfor digital marketing

Ydelser


Grundlæggende tilbyder jeg formatet inbound marketing, som er lidt det samme som pull marketing, altså hvor man tiltrækker kunderne via fx Google eller de sociale medier – jeg er stor fan af de sociale medier, fordi det for det første går forholdsvis hurtigt, og for det andet får man skabt en relation til sine kunderne på en helt anden måde, end hvis de finder dig via organiske søgninger. Men det kræver også, at man kan navigere i onlineverdenen, at man kan kommunikere, og at man er tilstede.

Google Ads skal ikke bare eksekveres, de skal målrettes direkte til din målgruppe og netop dét er jeg ekspert i. Jeg bruger tid på at analysere på, hvem din målgruppe er -helt konkret-, for at kunne udelukke dem der ikke er i din målgruppe - på den måde undgår du også at spilde unødvendigt mange annoncekroner.

På dit site skal der være en publicering af kvalitets content, som er så værdiskabende, at du kan generere den besøgende til et lead, som kunne være, at du får deres e-mailadresse i bytte, som du så kan sende målrettet indhold til. Man siger også at inbound marketing er en strategisk metode til at få et lead.


"Det er jo dyrt at online markedsføre sig"

Fordomme er der masser af, og dem vil jeg mane i jorden med det samme.

Det er ikke dyrt, hvis du får det hele ind igen gange 10! Det har alle dage kostet penge at markedsføre sig, det er ligemeget om det er i lokalavisen, i magasiner, ved at stå og dele flyers ud, ved at gå på messer, på Google eller på de sociale medier - det koster alt sammen og det koster penge at tjene penge.

"Man ved aldrig hvad man får for pengene"

Og dog, det ved man jo godt. Man aftaler på forhånd hvad det er, der skal foregå, hvornår det skal foregå, og hvordan det skal foregå.