Med e-mail markting målretter jeg dine nyhedsbreve til de forskellige målgrupper/lister du allerede har. Jeg udbygger også maillisterne vha. laedgenerering fra dit content og dine annoncer, her er nemlig rigtig gode muligheder for at udbygge det, du allerede har. Faktisk er mails rigtig gode til at fortælle forbrugerne om alt mellem himmel og jord.
I kan fx fortælle om nye tiltag, nye produkter, forklaring om dine produkter, vidensdeling etc. etc. - mulighederne er mange og dét skal du som virksomhedsejer udnytte og bruge i din digitale markedsføring - på den gode måde.
Hvis I er nogle af dem, som endnu ikke er kommet i gang med 'det der e-mail marketing', så vil jeg anbefale, at I ser at komme i gang. I går glip af potentielle kunder, ved at skære e-mail marketing væk, og det er der jo ikke rigtig nogen grund til, når nu at dén form for marketing er en af de billigste metoder, til at få skabt nogle relevante leads.
Åh nej - SPAM mails
Er du også en af dem der tænker: 'Åh nej, endnu en ubrugelig irriterende spam mail i min indbakke' - sådan behøver det ikke være med jeres nyhedsbreve, slet ikke. Jeg sørger for, at det er dine mails, som bliver åbnet, læst og gemt.