Med e-mail marketing målretter jeg dine nyhedsbreve til de forskellige målgrupper

E-mail Marketing


Med e-mail markting målretter jeg dine nyhedsbreve til de forskellige målgrupper/lister du allerede har. Jeg udbygger også maillisterne vha. laedgenerering fra dit content og dine annoncer, her er nemlig rigtig gode muligheder for at udbygge det, du allerede har. Faktisk er mails rigtig gode til at fortælle forbrugerne om alt mellem himmel og jord. 

I kan fx fortælle om nye tiltag, nye produkter, forklaring om dine produkter, vidensdeling etc. etc. - mulighederne er mange og dét skal du som virksomhedsejer udnytte og bruge i din digitale markedsføring - på den gode måde.

Hvis I er nogle af dem, som endnu ikke er kommet i gang med 'det der e-mail marketing', så vil jeg anbefale, at I ser at komme i gang. I går glip af potentielle kunder, ved at skære e-mail marketing væk, og det er der jo ikke rigtig nogen grund til, når nu at dén form for marketing er en af de billigste metoder, til at få skabt nogle relevante leads

Åh nej - SPAM mails

Er du også en af dem der tænker: 'Åh nej, endnu en ubrugelig irriterende spam mail i min indbakke' - sådan behøver det ikke være med jeres nyhedsbreve, slet ikke. Jeg sørger for, at det er dine mails, som bliver åbnet, læst og gemt.



Automatisering

Har I husket at samle mails, og sørget for at automatisere jeres maillister

Hvis I allerede har en(eller flere) mailliste(maillister), starter vi med at kigge på den og ser på, hvordan vi udbygger den vha. leadgenerering fra dit content og dine annoncer

Hvis ikke I er startet med at samle på mails, så sætter vi funktionen/funktionerne op, og får startet på at samle mails sammen. Vi skal nemlig bruge de her mails i vores markedsføring, og det skulle gerne køre af sig selv, det der med at få dem samlet sammen og få sendt den første håndfuld afsted til alle nye subscribers.

Udbygning af mailliste fra kr. 1200,-


Der skal kød på

Får I forfattet nyhedsbreve, så de er værdiskabende for jeres målgruppe? Eller sender I 'bare' news og >køb nu< mails afsted til jeres kunder? 

Det handler om at turde at være anderledes, og det handler om at turde dele ud af jeres viden. Jo mere viden I giver ud, jo flere vil forblive på jeres lister, og jo flere vil komme til - simple as that! Og det er sådan vi arbejder med maillister. 

Giv jeres nuværende kunder noget at snakke om og fortælle videre, så de fortæller om jer ude blandt andre potentielle kunder. Jeres nuværende og fremtidige kunder er jeres ambassadører, så det giver god mening, at bruge lidt mere tid på dem, så de forbliver kunder.

Udarbejdelse af nyhedsbreve fra kr. 1500,-

Remarketing

Har man samlet mails i lang tid, så har man garanteret en lang liste, som man kan bruge i remarketing øjemed. 

Remarketing er en super god og effektiv markedsførings metode. Den er langt mere brugbar end vi lige går og tror(men det er mest fordi de nyhedsbreve der lander i vores egen indbakke, er ufattelig kedelige og intetsigende). I markedsfører jer igen overfor de kunder, som har tilmeldt sig jeres nyhedsbrev, og som måske ikke har købt noget endnu. Så må man reklamerer lidt mere aggressivt, men ikke på en måde, så man mister kunderne i stedet - det er en hårfin balance, og der vil altid være nogle potentielle kunder, som ryger i svinget.