SEO | Få mere synlighed, trafik og flere konverteringer nu!

Søgemaskineoptimering (SEO)


Med søgemaskineoptimering sørger jeg for, at kunderne kan finde dit website, ved at SEO optimere dit website. Er I klar over, om der er betydelige fejl på jeres site? Det kunne være links, som ikke længere virker, dublikeret content eller fx 404, 401, 403 fejl, som Google uden tvivl finder.

Hvis I har en udvikler tilknyttet, kan I ikke altid bare 'hvile i dét' og forvente at vedkommende har styr på alt - det har en udvikler sjældent. Derfor er det en rigtig god idé at fejlfinde selv, så I ved, hvad I skal bede jeres udvikler om at rette/gøre anderledes. Udviklere har heller ikke styr på SEO optimering, det er helt udenfor deres felt, så her skal I bl.a. lave teksten, og den skal jo være optimeret i forhold til søgemaskinerne.



Din SEO tekniske platform

Det rigtige valg af platform - CMS/e-commerce og udviklere kan have en kæmpe indflydelse på jeres SEO generelt. Derfor er det vigtigt, at I vælger det rette fra starten af, så ikke I havner i at skulle skifte midt i det hele. Som virksomhedejer har man nemlig rigtig mange andre ting at lave, end at skulle tage stilling til et skift, som også kan have store økonomiske konsekvenser, hvis noget glipper midt i overførslerne. 

Hvis der fx ikke er styr på dublikeret indhold, og herunder også redirects og canonical, kan det være direkte skadeligt for jeres virksomhed, og kan være en irriterende klods om benet på jer, i forhold til at komme op og ranke i Google.

Jeg har sagt det før, og gør det gerne igen: Google er en kælling, og hvis ikke hun bliver pleaset, så gør hun det surt for jer, så sørg også for, at I har SSL/https på jeres site, ellers vises jeres site, som usikkert i kundernes browser, og i værste fald kan I risikere, at kunderne finder jer utroværdige og vælger jer fra, når der skal handles eller vælges samarbejdspartner.

Noget andet er loadspeeden på jeres site. Google vægter loadspeed højere og højere, så loadspeeden skulle meget gerne komme under de 2 sek pr. side, for at I ranker højt.

Husk også, at hvis jeres site ikke er mobil venligt, bliver I straffet af Google, for ikke at tænke på de forbrugere, som kommer ind via deres mobil. Og sådan kan jeg blive ved - tablets, små mobiler etc. etc.

Rådgivning i forhold til jeres websites tekniske niveau pr. påbegyndt time kr. 1500,-


Linkbuilding strategi

Links ses som anbefalinger til jeres indhold af Google. De sider der får flest links/anbefalinger, er dem som er placeret højt i Google. Google vægter nemlig anbefalinger højt og som troværdige kilder, så længe de er relevante i forhold til den kontekst, som de kommer fra. Derfor er det vigtigt, at man ligger en super skarp strategi for ens linkbuilding.

Derfor er det vigtigt at nævne i jeres strategi: 

1. Hvilken type links ønsker vi?

2. Hvordan skal vi få dem?

3. Hvor langt er vi villige til at gå, for at få dem?

Det er vigtigt at huske, at kvalitet af linksene er ekstremt vigtigt og hurtige spam links, som man kan købe sig til(oftest 200.000 links for 50$, eller hvad de koster nu om dage)kan skade jer ufattelig meget mere, end man umiddelbart skulle tro, så lad nu vær' med at falde for dén fristelse.

Content marketing kan være en effektiv måde at få links på. Her får I muligvis kunderne til at interagerer, og hvis I er heldige, at anbefale jer, ved at linke til jeres indhold.

Udarbejdelse af Linkbuilding Strategi fra kr. 5400,-



Keywords

Styrken ligger i ordene, men det er ikke ligegyldigt hvilke ord. De rigtige keywords, som I skal bruge på jeres site, er de søgefraser, som jeres målgruppe bruger, hvis de har et problem eller udfordring, som jeres produkt kan løse. 

Der er nemlig flere og flere, som søger på deres problemstillinger / udfordringer de står med, i stedet for det egentlige produkt, så det skal man som website ejer være opmærksom på.

Det er derfor vigtigt, at man har lavet sit forarbejde godt. Der skal udarbejdes en gennemarbejdet keywordanalyse, før man overhovedet begynder at SEO optimere sit website, så man ved, hvilke keywords, man skal skrive udfra, og flette ind i sit content.

Udarbejdelse af fyldestgørende keywordanalyse fra kr. 4000,-


Seo Tekster

I forhold til SEO er content "king". Teksterne på jeres site, er det som Google skal elske og gerne vil vise forbrugerne.  

Det er vigtigt, at disse tekster er optimeret i forhold til de keywords, som man gerne vil op og ranke på, men man skal også tænke "hv..." spørgsmål ind i ordene. "Hv..." spørgsmålene understøtter nemlig kundernes tankegang i forhold til de informationer, som de har behov for at vide lige her og nu, for at kunne foretage en beslutning i forhold til en konvertering. Man kan også sige, at jeres kunder, skal kunne få svar på alle de spørgsmål, de måtte have, på jeres website. Samtidig skal alle de ord/fraser som Google ser, have en høj samhørighed med jeres primære keywords, som samtidig skal ses som et emne, og selvfølgelig være skrevet i teksten. 

Jeres tekst skal komme 360 grader rundt om "emnet", hvor "emnet" er jeres primære keyword, på de enkelte sider. 

Udarbejde af SEO tekster pr. påbegyndt time kr. 1200,-